Annons:
Etikett07-tv-tips
Läst 3085 ggr
Helajna
3/22/10, 12:57 PM

Antikmagasinet!

Många av er tittar säker på Antikrundan varje torsdag kl.20.00.
visste ni att direkt efter kl.21 så sänds även Antikmagasinet på kunskapskanalen?
Jag slår alltid över och tittar på detta diekt efter antikrundans slut.

I det här programmet för Knut Knutssson oss mellan olika formgivninar och ämnen inom antikviteter och man får en fördjupning i varje program. MYCKET sevärt :)


Annons:
Helajna
3/26/10, 2:35 AM
#1

Ikvällens program t.ex (25 mars) var det ett program om kökets historia, utveckling kring matlagningen och även kring förhållandet med mat. Mycket intressant, Carl Jan var dessurom där och berättade mer om historia som, i varje fall jag inte hade någon aning om :)


Linnea
3/26/10, 1:24 PM
#2

Har inte sett antikmagasinet nån gång. När jag sett antikrundan har sambon tröttnat för länge sen så då får vi se på nåt annat!

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Helajna
3/26/10, 3:11 PM
#3

Tråkigt!… men är väl så ibland då fler vill titta.
Hmm.. kanske går att se programmen på nätet? Ska jag kolla upp.


martdat
3/29/10, 9:42 PM
#4

händer att jag tittar men offtast ska dottern kolla på nått annat, elr jag vill se lyxfällan, trisst när allt krockar,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

ErikaLindblom
3/29/10, 10:29 PM
#5

Både Antikrundan och Antikmagasinet finns att se närsomhelt på SVTplay.

Helajna
3/29/10, 10:35 PM
#6

japp, är där jag oftast tittar jag med, ibland tittar jag en gång till där om det var nåogt säkskillt jag vlle se :)


Annons:
ErikaLindblom
5/20/10, 11:43 AM
#7

Från onsdagen den 19/5 och tolv veckor framåt repriserar SVT Antikmagasinet. Missa inte det!

mariatingsund
5/21/10, 1:12 AM
#8

Synd att jag missade Carl Jan. Han är charmig. Jag ska hålla utkik. Men ärligt talat, så antikrundan har blivit lite tjatig, de visar alltid likadana föremål. Ett gevär, en gammal lerkruka, en gammal plåtleksak… Jag hade gärna sett lite avvikande föremål diskuteras.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Helajna
5/21/10, 10:38 AM
#9

#8 ja håller med dig.. men antikmagasinet tycker jag är lite mer unikt och jag gillar specifiering på olika teman :)


Upp till toppen
Annons: