Annons:
Etikett05-samlingar
Läst 4142 ggr
kanintjejen.blogspot.com
2012-01-23 07:25

Pris...:s

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan! jag harr några smurfar som är 20-30 år gammla (min mammas) me vad för något pris kan man sätta sycks om dom är i brs skick? har 13 st och ca 10 av dem är i riktigt bra skick. men vad tycker ni?

vet inte om detta är något "antikt" men hittade ingen bättre gurpp :P

bild på smurfarna

Annons:
[Kaktuz]
2012-01-23 07:33
#1

Sätter du ut dem på tradera få du efter vad samlarna vill ha, rekommendera en auktion per smurf, då många är ute efter viss modell. Börja på 3 kr, och frakt 12 kr. Om du ta ut dem på blocket sätt att du säljer dem löst. Kolla lite på tex tradera på smurfar som är ute nu eller som är avslutade får du lite priside

Helajna
2012-02-11 13:04
#2

Just smurfarna tror jag kommer stiga i värde som småning om då de är populära idag. Dock görs det ju genom det oerhört många nyproduktioner idag, och det sänker ju ofta tyvärr värdet på "originalen". Men senare kommer nog dessa gobitar att öka igen, då ingen nyproduktion äger rum och de äldre uppskattas mer :)


Björnidet
2012-03-14 23:35
#3

Redan har originalsmurfarna stigit i pris, tyvärr inte så mycket och det beror på alla nytillverkade som kommit ut i marknaden. På tradera tycker jag att du sätter ut dem en och en eftersom du riskerar att bli av med dem till låga priser om du inte använder dig av reservationspris. Valet är ditt

LYCkA TILL.

Upp till toppen
Annons: