Annons:
Etikett01-övrigt
Läst 1926 ggr
iFokus
5/28/13, 8:00 AM

Vill du bli ny sajtvärd?

Hej!

Den här sajten saknar aktiv Sajtvärd. Om du är intresserad av att ta över som Sajtvärd och utveckla sajten efter dina önskemål är du välkommen att ta kontakt med oss på iFokus. Berätta då gärna lite kort om dig själv och vad du skulle vilja göra med sajten i framtiden om vi låter dig bli värd.

Maila oss på info@ifokus.se så svarar vi så snabbt vi kan.

Vänliga hälsningar,
Killarna på iFokus

Annons:
leemland
5/31/13, 8:43 PM
#1

Vill bara höra om där finns ett intresse för att ha kvar sajten över huvudtaget?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

martdat
6/1/13, 9:16 AM
#2

#1 problemet i dag är nog mycket att det finns inte några med ordentlig kunskap här. om det bara finns folk med kundskap som kan svara på frågor om saker så tror jag att man får upp aktiviteten.  många frågar om deras saker ,. värde, var de kommer ifrån,. var de är tillverkade. som exempel . vore nog väldigt bra med någon som kan svara på flera frågor och om de inte kan själva vet vart de kan hänvisa till någon som kan. elr ta reda på det.

själv följer jag antikrundan slaviskt men har inte alls den kunskapen. men skulle gärna få mer hjälp att värdera saker lite löst i alla fall och få veta ålder osv. på sådant jag har i garderaben.

tankar ifrån mig…

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

leemland
6/1/13, 1:49 PM
#3

#2 Okej. Jag följer inte själv antikrundan men har fått lite intresse för antikviteter och så den senaste tiden :P Men värdering och så kan jag ju inte.. Men tack för din tanke, jag förstår hur du menar :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

martdat
6/1/13, 6:02 PM
#4

#3 med intresse o vilja kommer man långt :) j

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: