Annons:
Etikett02-om-antikviteter-i-fokus
Läst 3408 ggr
Helajna
1/29/11, 2:44 AM

Ber om ursäkt!

Hej på er alla antik-fantaster!

Jag vill i egenskap av Sajtvärd här inne på antikviteter be om ursäkt för den dåliga aktivitet och ledning på sajten den senaste tiden. Orsaken är helt enkelt att jag kände mig otillräcklig i mina kunskaper, jag fick lite för mycket att göra i skolan och i livet och sen skedde det en del missuppfattningar kring ledarskapet här inne.

Jag har höga ambitioner på att få igång sajten igen då detta fortfarande intresserar mig mycket, och jag pluggar till en kandidatexamen i kulturentreprenör. Det jag nu är ute efter är helt enkelt en bredare grupp av kunskaper i "ledar-gruppen" och personer med mer tid än mig så att vi tillsammans kan skapa den sajt jag en gång drömde om. Så snälla, om du är intresserad av att delta i återuppväckandet av Antikviteter.ifokus, eller vet någon som skulle passa, hör av er!

Detta innebär absolut inte att du behöver vara jätte duktig i ämnet, eller vara brett kunnig. Det handlar om passion och att ge tid och intresse att dela med sig av.

Jag är glad över att åter fått tillbaka energi och i alla fall lite tid att starta upp denna, men jag behöver hjälp. Var med och starta upp det "nya" antikviteter.ifokus! :)

Mvh
Helena


Annons:
Upp till toppen
Annons: