Annons:
Etikett50-möbler
Läst 2762 ggr
nakuta
2010-05-16 00:42

Någon som kanske kan hjälpa mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan jag har en fråga.

Vi köpte nyss ett begagnat vitirinskåp och vill nu vet vilket företag och vilken designer som har gjort det, för att eventuellt hitta fler delar för vi misstänker att det finns fler delar till det.

Jag upptäckte att det fanns en vad jag tror är ett designer märke på alla delar till detta viterinskåp Lägger upp en bild och hoppas på att någon känner igen märket och kan ge mig svar på vad det är för designer eller i alla fall ge mig något svar. Bilden e inte den bästa, tror att märket är antingen brons eller lackad mässing, men ser silvrig ut på bilden pga ljuset.

Själv misstänker vi att det kommer från danmark, då min pappa mins sedan han var barn något liknande, men vi är ju inte alls säkra.

Fick rådet att fråga här =)

Tack på förhand =)

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Annons:
NaimaG
2010-05-16 22:54
#1

Ett träd säger inte så mycket. Ni har inte hittat någon signatur någonstanns i något hörn och har ni kollat undersidan utav vitrinen? Lägg gärna upp en bild utav hela man kan säga mycket genom att bara se dess stil.

nakuta
2010-05-17 16:36
#2

Ska fixa en bild på hela snart, att jag lade upp en bild på eken som sitter på samtliga 3 delar av viterinen beror på att vi misstänker att det kanske är designerns typ av signatur, har inte hittat något annat som kan antyda på vem som gjort det.

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Upp till toppen
Annons: